Baner

Wyszukaj na blogu

czwartek, 21 września 2017

Somersby Testowanie - Streetcom

Witajcie,
Niespełna miesiąc temu otrzymałem miłą wiadomość, iż zostałem zakwalifikowany do kampanii organizowanej przez stronę Streetcom i zostałem ambasadorem nowego smaku piwa Somersby.

Po kilku dniach otrzymałem przesyłkę kurierską 


A w niej znajdowały się 2 duże oraz 24 małych testerów nowego smaku Somersby! 

Następnego dnia rozpoczęło się testowanie zarówno osobiste, jak i przez znajomych.  W trakcie tej krótkiej przygody udało mi się zebrać opinię od blisko 20 osób. W większości padały opinie pozytywne. 

Sam uważam, iż piwo ma intrygująco lekko słodkie, lecz znacznie orzeźwiający smak. Zdecydowanie wart jest polecenia!

Jeśli sam jesteś zainteresowany zostaniem ambasadorem wielu, ale to wielu przeróżnych marek zapraszam do rejestracji ! 



17 komentarzy:

  1. Nie byłbym pewny czy ta rejestracja jest prawidłowa.Ja bym się nie rejestrował.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje takiego testu, sam bym tak chciał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są takie testy, ja ostatnio testowałem produkty Milki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za dużo komentarzy to ja nie widzę w tym artykule.Jakby tych komentarzy było więcej to na pewno było by lepiej.Jestem tego pewny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawy ile osób zagląda na ten blog.Tych osób może jest bardzo dużo,a może jest bardzo mało.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten blog uważam za bardzo ciekawy bo znalazłem na tym blogu bardzo dużo mądrych wpisów.To na pewno jest dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak samo uważam że to jest bardzo świetnie.Na pewno z tego skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  8. firma marketingowa warszawa13 maja 2020 06:38

    Może ktoś z was w przyszłości skorzysta z bardzo dobrej firmy firma marketingowa warszawa .Moim zdaniem lepszej firmy to wy nigdzie nie znajdziecie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten blog naprawdę każdemu się podoba.Sam ten blog na pewno polecę mojej koleżance.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mojemu przyjacielowi na pewno polecę ten blog. Jego takie blogi bardzo interesują.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo zadowolony że wszedłem na ten blog. Na pewno na tym blogu zostanie na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja musiałem wreszcie skorzystać z bardzo profesjonalnej firmy 514 455 736 . Dzięki tej firmie uzyskałem bardzo duże odszkodowanie. Warto skorzystać z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przyznać że ten blog jest bardzo ciekawy. Będzie tutaj wracał.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem takiego samego zdania jak mój poprzednik. Ten blog jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo z tego blogu się dowiedziałem. W przyszłości na pewno będę wracał na ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie napisany temat, wiele można się z niego dowiedzieć. Na pewno będę zaglądać na tego bloga.

    OdpowiedzUsuń